Seydikemer'de Zabıta Teşkilatı'nın 199. Yılı Kutlandı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Zabıta Teşkilatı'nın 199'uncu kuruluş yıl dönümünü zabıta personeli ile birlikte kutladı. Seydikemer Belediyesi Zabıta Müdürlüğünde düzenlenen etkinlikte Başkan Akdenizli, zabıta ekipleriyle birlikte pasta kesti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?