Seydikemer'de Yangına Karşı Önlem Alınıyor, Çevre Temizliği Yapıldı
Muğla'nın Seydikemer ilçesi Kızgölü Mevkii'nde çevreci Hilmi Kıvrak öncülüğünde bir araya gelen vatandaşlar, yaz aylarında artan yangın riskine karşı önlem almak amacıyla çevre temizliği yaptı.
Hilmi Kıvrak’ın öncülüğünde yapılan temizlikte, kuru otlar, cam şişeler ve yangına neden olabilecek atıklar toplandı. Hilmi Kıvrak yayınladığı videoda şu ifadelere yer verdi: “Arkadaşlar, yangına sebep olabilecek atıkları çevreye atmayalım. Burası bizim Yaka köyümüz. Çok ararsınız burayı, uyarıyorum. Daha duyarlı olmaya davet ediyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı