Seydikemer'de Selde Zarar Gören Köprü Yeniden Ulaşıma Açıldı
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde geçtiğimiz günlerde etkili olan sel felaketinde zarar gören köprü, yapılan bakım ve onarım çalışmalarının ardından yeniden ulaşıma açıldı.
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, yürütülen çalışmaların kısa sürede tamamlandığını belirterek, ulaşımın kesintisiz şekilde sağlanmasının öncelikleri arasında olduğunu ifade etti.
Akdenizli, “Vatandaşlarımızın güvenliği bizim için her şeyden önce geliyor. Selden etkilenen tüm bölgelerde çalışmalarımız aralıksız sürüyor” dedi. Öte yandan yetkililer, ilçe genelinde selden zarar gören diğer alanlarda da inceleme, temizlik ve onarım çalışmalarının devam ettiğini bildirdi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor