Seydikemer'de MHP Heyetinden Protokol Ziyaretleri
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Seydikemer İlçe Başkanı Mehmet Arıç, partisinin 4'üncü olağan genel kurulunun ardından yeni yönetimi ile birlikte Seydikemer Kaymakamı Yıldız Büyüker'i, Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli'yi ve İlçe Jandarma Komutanı Sadık Çetin'i ziyaret etti.
17 Eylül tarihinde gerçekleşen 4’üncü Olağan Gelen Kurulu ile partililerinin güven oyunu kazanarak tekrar başkan seçilen MHP Seydikemer İlçe Başkanı Mehmet Arıç, beraberinde MHP’li Seydikemer Belediyesi Meclis Üyeleri Mustafa Tanır, Yusuf Bağırcı, Zeki Yanatma, İsmail Koyuncu ve yeni yönetim kurulu üyeleri Seydikemer ilçe protokolüne yönelik ziyaretler gerçekleştirdiler.
Bakmadan Geçme
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi