Seydikemer'de gençler kan bağışına teşvik edilecek
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde hayata geçirilen 'Okulumda Kanpanya Var' projesi ile gençlere hem kan bağışının önemi anlatılacak hem de bağışa teşvik edilecek.
Toplantıda, özellikle gençlerin kan bağışına teşvik edilmesi gerektiğinin altı çizildi. "Okulumda Kanpanya Var" projesinin, öğrenciler arasında farkındalık oluşturması ve toplumda kan bağışının artmasına katkı sağlaması hedefleniyor. Katılımcılar, bilgilendirme toplantısının ardından kendi okullarında da benzer girişimlerde bulunma sözü verdiler.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret