Seydikemer'de Fidanlar Geleceğe Nefes Oldu
Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında, Kumluova Prof. Dr. Ayhan Önder Çok Programlı Anadolu Lisesi'nde düzenlenen fidan dikim etkinliği, doğaseverleri bir araya getirdi. 11 Kasım tarihi ara tatil dönemine denk geldiği için bugün gerçekleştirilen organizasyona yoğun katılım sağlandı.
Etkinlikte, Seydikemer İlçe Milli Eğitim Müdürü İlkay Şumur ve heyeti, Seydikemer Orman İşletme Karadere Şefi Rukiye Kumru ve ekibi, Seydikemer Eşen Jandarma Karakol Komutanları, Kumluova İlkokulu ve Kumluova Ortaokulu idarecileri ile öğretmenleri hazır bulundu. 150 fidanın toprakla buluştuğu bu anlamlı organizasyonda, öğrenciler hem doğayla buluşmanın hem de mangal keyfinin tadını çıkardı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Önder Akdenizli, Seydikemerspor’da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı
Zafer Partisi Fethiye İlçe Başkanlığı Mazbata Töreni Düzenlendi
Seydikemerspor’da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı