Seydikemer'de 2. Otomobil Festivali'nde Adrenalin, Heyecan ve Eğlence Bir Arada
Seydikemer Kapalı Pazar Yeri'nde düzenlenen 2. Otomobil Festivali, yüzlerce aracın katılımıyla gerçekleşti. Festivale katılan Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli ve Seydikemer Kaymakamı Mustafa Dilekli, etkinliğin ilçeye değer kattığını vurguladı.
Festivalde konuşan Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, gençlere verdikleri sözü tuttuklarını belirterek, “Geçen yıl gençlere söz vermiştik. Bu araç sayısı 600 oldu. Kamyonlardan, kamyonetlerden çevrilen farklı araçlar var. Ve bunun yanı sıra burada ödüller verilecek. Arkadaşlara araç güzelliği, aracın müzik sisteminin sesi gibi farklı kategorilerde araçlara ödüller verilecek” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret