Seydikemer'de 15 Temmuz Şehitleri İçin Aşure İkramı
Seydikemer Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü kapsamında anlamlı bir etkinlik düzenledi. Hain darbe girişiminde ve vatan savunmasında hayatını kaybeden aziz şehitlerimizin anısına ilçe üretici pazarında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Etkinlikte konuşan Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak şunları söyledi: “15 Temmuz, milletimizin iradesine sahip çıktığı, vatanına ve bayrağına canı pahasına sahip olduğu destansı bir gecedir. Bu topraklarda hür ve bağımsız yaşıyorsak, bunu kahraman şehitlerimize ve gazilerimize borçluyuz. Bugün burada hem onların aziz hatırasını yaşatmak hem de birliğimizi, kardeşliğimizi pekiştirmek adına bu etkinliği düzenledik. Rabbim, bu millete bir daha böyle acılar yaşatmasın.”
-
seydikemer 15 temmuz etkinliği
-
başkan akdenizli konuşma
-
seydikemer şehit anması
-
aşure ikramı seydikemer
-
birlik beraberlik vurgusu
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret