Seydikemer Belediyesinden Basın Mensuplarına Vefa Gecesi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla Seydikemer Teras Restoran'da düzenlenen akşam yemeğinde yazılı, görsel ve dijital medya temsilcileriyle bir araya gelerek basın mensuplarının gününü kutladı. Basın mensuplarının yoğun katılım gösterdiği programda, gazetecilerin kamuoyunu doğru ve hızlı bilgilendirme noktasında üstlendiği sorumluluğa dikkat çekildi.
Arıç “Doğru ve İlkeli Haberleri Sizlerden Alıyoruz”
Gazetecilik mesleğinin çok zor meslek grupları arasında olduğunu aktaran Milliyetçi Hareket Partisi Seydikemer İlçe Başkanı Mehmet Arıç," Gece gündüz demeden, yaz kış ayırtmaksızın kamuoyunun bilgi almasını sağlamak adına görevini icra eden gazeteci arkadaşlarımın gününü kutluyorum. Mesleğinizi icra ederken ne kadar zorlansanız da doğru, ilkeli ve tarafsız haberleri bizlere ulaştırıyorsunuz. Bu anlamda bizler için çok değerlisiniz" diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor