Seydikemer Belediyesinden Basın Mensuplarına Vefa Gecesi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla Seydikemer Teras Restoran'da düzenlenen akşam yemeğinde yazılı, görsel ve dijital medya temsilcileriyle bir araya gelerek basın mensuplarının gününü kutladı. Basın mensuplarının yoğun katılım gösterdiği programda, gazetecilerin kamuoyunu doğru ve hızlı bilgilendirme noktasında üstlendiği sorumluluğa dikkat çekildi.
“Basın, Şeffaf Yönetimin ve Yerel Demokrasinin Vazgeçilmezidir”
Programda konuşan Başkan Akdenizli, basının; şeffaf yönetim anlayışının, toplumsal bilgilendirmenin ve yerel demokrasinin temel unsurlarından biri olduğunu vurguladı. İlçede gerçekleştirilen hizmetlerin vatandaşlara doğru şekilde aktarılmasında basın mensuplarının önemli bir görev üstlendiğini ifade eden Akdenizli, gazetecilik mesleğinin kamu yararı açısından taşıdığı değere dikkat çekti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı