Seydikemer Belediyesi'nde Sosyal Denge Protokolü İmzalandı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, çalışanlarının haklarını gözeten uygulamalara bir yenisini daha ekleyerek, memur personel için Sosyal Denge Sözleşmesi'ni (SDS) yeniledi.
Belediye ve İl Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (BEM-BİR-SEN) Muğla İl Başkanı İshak Kocamanoğlu ise “Seydikemer Belediyesi’nin mali gerçeklerine uygun, karşılıklı uzlaşıyla bir sosyal denge sözleşmesi hazırlanmıştır. Bu sürece katkı sunan başta Belediye Başkanımız B. Önder Akdenizli bey başta olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ediyor, sözleşmenin tüm çalışanlarımıza hayırlı olmasını diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde