Seydikemer Belediyesi'nde Bayramlaşma Geleneği Devam Etti
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Belediye Hizmet Binası'nda başlayan bayramlaşma programında personelle tek tek bayramlaşan Başkan Akdenizli, sahada görev yapan belediye çalışanlarını da ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
Seydikemer Belediyesi’nin vatandaşlara en iyi hizmeti sunabilmek adına büyük bir gayretle çalıştığını ifade eden Başkan Akdenizli, “Belediyemizin her kademesinde görev yapan mesai arkadaşlarımız, ilçemize hizmet etmek için gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışıyor. Hep birlikte Seydikemer’imiz için emek vermeye devam ediyoruz. Bayramlar ise birlik, beraberlik ve dayanışma duygularımızın daha da güçlendiği özel günlerdir” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti