• Haberler
  • Güncel
  • Seydikemer Belediyesi'nde Bayramlaşma Geleneği Devam Etti

Seydikemer Belediyesi'nde Bayramlaşma Geleneği Devam Etti

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Belediye Hizmet Binası'nda başlayan bayramlaşma programında personelle tek tek bayramlaşan Başkan Akdenizli, sahada görev yapan belediye çalışanlarını da ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

Seydikemer Belediyesi'nde Bayramlaşma Geleneği Devam Etti
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!