• Haberler
  • Güncel
  • Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli Muhtarlarla İftarda Buluştu

Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli Muhtarlarla İftarda Buluştu

Muğla'nın Seydikemer ilçesinde Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla mahalle muhtarlarıyla iftar programında bir araya geldi. Programda birlik ve dayanışma vurgusu yapılırken, Seydikemer Muhtarlar Derneği Başkanı Mehmet Güven de organizasyon için teşekkür etti.

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli Muhtarlarla İftarda Buluştu
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!