Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli Muhtarlarla İftarda Buluştu
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla mahalle muhtarlarıyla iftar programında bir araya geldi. Programda birlik ve dayanışma vurgusu yapılırken, Seydikemer Muhtarlar Derneği Başkanı Mehmet Güven de organizasyon için teşekkür etti.
Seydikemer ilçesinde, Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla mahalle muhtarlarıyla düzenlenen iftar programında bir araya geldi.
Seydikemer’de gerçekleştirilen programda muhtarlarla aynı sofrayı paylaşan Başkan Akdenizli, Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini ifade etti.
-
seydikemer
-
iftar
-
Belediye Başkanı Önder Akdenizli
-
mahalle muhtarlarıyla iftar programı
-
fethiye
-
iftar
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı