Sevgilisi için 'bıçaklandı' ihbarında bulunan kadın, cinayeti itiraf etti
112 Acil Çağrı Merkezi'ne genç adamın bıçaklandığını bildiren kadın, jandarmadaki sorgusunda cinayeti kendisinin işlediğini söyledi. Zanlı, ayrılmak istediği adamın kendisini darp ettiğini ve arbede sırasında bıçağın saplandığını iddia etti.
Zonguldak merkeze bağlı Beycuma beldesinin Hacıali köyünde dün sabah saatlerinde 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayan Kezban Ç. (28), "Eve 3 kişi geldi Ercan Kolçak'ı bıçakladı" ihbarında bulundu. İhbar üzerine Ercan Kolçak'ın (28) evine ekipler yönlendirildi. Adrese ulaşan jandarma ve sağlık görevlileri, Kolçak'ın göğsünden bıçaklanarak hayatını kaybettiğini tespit etti.
Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından genç adamın cansız bedeni, otopsi işlemleri için Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi morguna sevk edildi. İşlemleri tamamlanan Ercan Kolçak, Hacıali köyünde kılınan cenaze namazının ardından defnedildi.
Olayın tek tanığı ve ihbarı yapan kişi olan Kezban Ç. ise sorgulanmak üzere gözaltına alındı.
Bakmadan Geçme