- Haberler
- Kültür Sanat
- Şeb-i Arus programı MSKÜ'de gerçekleştirildi
Şeb-i Arus programı MSKÜ'de gerçekleştirildi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim İletişimi Ofisi (MSKÜ BİO) koordinasyonunda, Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî'nin Hakka vuslatının 752. yılı münasebetiyle 'Şeb-i Arus' programı düzenlendi.
MSKÜ Şahidi Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliğinde düzenlenen program Üniversite personeli, öğrencileri ve vatandaşların katılımıyla gerçekleşti. Prof. Dr. Hammet Aslan’ın açılış konuşmasını yaptığı Şeb-i Arus etkinliğinde, Doç. Dr. Hasan Yaşaroğlu konuşmacı olarak yer aldı. Programın sunuculuğunu ise Öğretim Görevlisi Eyüp Bozlakoğlu üstlendi.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim İletişimi Ofisi
-
Mevlânâ Celâleddîni Rûmînin Hakka vuslatının 752 yılı
-
Şebi Arus programı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’