Sahte polisler yakalandı: 2 milyon 600 bin TL'lik vurgun
Mersin'de vatandaşlarımızı telefonla arayarak kendilerini polis ve savcı olarak tanıtarak 6 kişiyi dolandıran şüpheliler, polisin çalışmasıyla yakalandı. Yakalanan şüphelilerin dolandırdığı 2 milyon 600 bin TL'lik altın ve döviz ele geçirildi.
Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Dolandırıcılık Büro Amirliği ve Mezitli İlçe Emniyet ekipleri, bu ay içerisinde farklı günlerde vatandaşları telefonla arayarak kendilerini polis ile savcı olarak tanıtan şüphelilerin 'kimlik bilgileriniz terör örgütlerinin eline geçti' diyerek korkutup dolandırması üzerine çalışma yaptı.
-
mersin dolandırıcılık
-
telefonla dolandırıcılık
-
polis savcı taklidi
-
altın ve döviz ele geçirildi
-
şüpheliler tutuklandı
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı