Sağlık personelleri havada Türk bayrağı açtı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde 'Acil Sağlık Hizmetleri Haftası'nı' acil sağlık merkezi çalışanları yamaç paraşütünde Türk bayrağı açarak kutladı.
Muğla UMKE Sorumlusu Özhan Sarıkamış yaptığı açıklamada, “1-7 Aralık Acil Sağlık Hizmetleri Haftası etkinlikleri kapsamında Fethiye’nin Ölüdeniz Mahallesi’nde farkındalık oluşturma adına 3 arkadaşımızla Babadağ’dan paraşütle atlayış yaptık. Diğer arkadaşlarla da Belcekız plajında büyük bir Türk Bayrağı açtık. Fethiye gibi özellikli bir bölgemizde 7-24 görev yapan sağlık çalışanlarımızın haftası kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı