- Haberler
- Asayiş
- Sağlık ekiplerinin müdahalesi ile hayata döndürüldü, öldüğünü düşünen yakını 'Beni de öldürün' diyerek feryat etti
Sağlık ekiplerinin müdahalesi ile hayata döndürüldü, öldüğünü düşünen yakını 'Beni de öldürün' diyerek feryat etti
Yakınlarına hayatına son vereceğini söyleyen genç kadının dairesine itfaiye yardımıyla girildi. Kendini asmaya teşebbüs ettiği belirlenen kadın, sağlık ekiplerinin müdahalesiyle hayata döndürüldü. Olay sırasında bir yakınının feryadı yürek burktu.
Olay, dün saat 14.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Yenigün Mahallesi 1053 sokak üzerinde bulunan bir sitedeki apartmanın 1. katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, isminin N. Ö. olduğu öğrenilen genç kadın yakınlarına hayatına son vereceği yönünde mesaj attı. Gelen mesajın ardından ulaşılamayan genç kadının hayatından endişe eden ailesi ve yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla olay yerine sağlık ekipleri sevk edilirken, kapının açılması için itfaiyeden destek istendi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor