Saatcı, 'Reklam Yaptıkları Zamlı Maaşları Hala Yatıramadılar'
Fethiye Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı 20 yıllık görev süresi boyunca çalışanlarının hakkını teri kurumadan verdiğini hatırlatırken, 1 Nisan'dan sonra da çalışanların maaş ve zamlarını zamanında alacaklarını söyledi.
Görev yaptığı süre içerisinde personeli ile bir aile gibi olduklarının da altını çizen Behçet Saatcı, "Şimdi benim zamanımda işe girmiş, birlikte çalıştığım arkadaşlarıma utanmadan arlanmadan 'Behçetin Köpekleri' diyecek kadar alçalıyorlar. Yazık insan insana bunu nasıl der. Yarın biz geldiğimiz zaman sizin işe aldıklarınıza biz de bilmem kimin köpekleri mi diyeceğiz. Hayır. Asla. Bu bize yakışmaz. Herkes kendine yakışanı yapar" diyerek ağırsöylemleri eleştirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret