Saatcı 'Oda Temsilcilerine 3 yıl sonra randevu verilmesi çok acı'
Fethiye'deki Meslek Odası Temsilcilerini ziyaret Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı, 5 yıllık süreçte meslek odası mensubu mühendislerin, mesleki saygınlıklarını yitirme noktasına getirildiğini açıkladı.
İyi Parti Fethiye Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı, 31 Mart Yerel Seçim çalışmalarını bir dizi ziyaretle sürdürdü. Saatcı sırasıyla Fethiye’deki Mimarlar Odası, Harita Mühendisleri Odası, İnşaat Mühendisleri Odası, Şehir Planlamacılar Odası, Makine Mühendisleri Odası, Elektrik Mühendisleri Odası, Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası ile Jeoloji Mühendisleri Odası temsilcileri ile görüştü. Meslek Odası temsilcilerinin sorularını yanıtlayan Behçet Saatcı, kendilerinden proje tabanlı temenni ve isteklerini dinledi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’