Saatcı, 'Korkunun Ecele Faydası Yok, Gideceksiniz!'
Fethiye'de dört dönem belediye başkanlığı yapan Behçet Saatcı, İyi Parti Fethiye Belediye Başkan adaylığını yoğun katılımın olduğu bir toplantıda açıkladı. Başkan Adayı Saatcı, 'Korkunun ecele faydası yok, gideceksiniz' dedi.
Alkışlar eşliğinde kürsüye gelen İyi Parti Fethiye Belediye Başkan Adayı Behçet Saatcı, “Burada her partiden arkadaş var. Buraya farklı siyasi görüşten olan ve buraya gelen herkese teşekkür ediyorum. Adaylığımı açıklamak için herkesten yoğun talep aldım. Döndük dolaştık ve tekrardan Fethiye’de buluştuk. Bu işi tamamlamak, boynumuzun borcu! Bizim kavga ve dövüşle işimiz yok. Diğer aday arkadaşlara da başarılar diliyorum. Rahat olun, bu seçim en kolay sonuçlandırdığımız bir seçim olacak” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı