Ramazan sofrasında Fenerbahçeliler buluştu: Fethiye'de birlik ve beraberlik iftarı
Fethiye Fenerbahçeliler Derneği tarafından geleneksel hale getirilen iftar programının üçüncüsü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Düzenlenen iftar yemeğinde siyaset, sivil toplum ve spor camiasından birçok isim aynı sofrada buluştu.
Dernek Başkanı Cihan Ünal, iftar organizasyonunun artık geleneksel hale geldiğini belirterek, “Dernek olarak Ramazan ayında birlik ve beraberliğimizi pekiştirmek amacıyla düzenlediğimiz iftar yemeğimizin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştiriyoruz. Bugün Sayın Belediye Başkanımız, önceki dönem belediye başkanımız ve birçok oda temsilcimiz bizlerle birlikte aynı sofrayı paylaştı. Tüm misafirlerimize katılımlarından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret