- Haberler
- Ekonomi
- Primi eksik olan EYT'liye 1 aylık süre verildi! 2000-2003-2008 sonrasına son 6 yıl şansı!
Primi eksik olan EYT'liye 1 aylık süre verildi! 2000-2003-2008 sonrasına son 6 yıl şansı!
Emeklilik için prim ödeme, doğum, askerlik ve yurtdışı borçlanması yapacak olanlar için sevindirici bir haber duyuruldu! Türkiye genelinde uygulanan bu avantajlı fırsat, emeklilik planlarını hayata geçirmek isteyenlere son bir ay içerisinde başvuru yapma imkanı sağlıyor.
PARA GEREKMİYOR
Borçlanmalarda öncelikle başvuru yapılıyor. Başvurular e-devletten yapılıyor. SGK bu başvuruyu inceleyip size bir ödeme emri gönderiyor. Bu ödeme emrinin gelmesi bir ayı buluyor. Daha sonra da 2-3 aylık bir ödeme süresi bulunuyor.
O yüzden Aralık ayında başvuran bir sigortalının ödeme durumu Mart ayını bulabiliyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor