Park halindeki otomobile 800 kilometre uzaktan trafik cezası yazıldı
Galerici esnafının, 20 gün önce satın aldığı ve o günden bu yana kullanılmayan otomobiline yaklaşık 800 kilometre uzaklıktaki Konya ilinden 'ticari araçlara' uygulanan trafik cezası geldi.
“Konya'yı bırakın, araç Fatsa'da dahi kullanılmadı, ayrıca araç ticari değil”
"Şuan için 15 günlük itiraz sürecini bekliyorum, bu süre içerisinde bana bir dönüş olmazsa bende yasal hakkımı kullanıp tazminat davası açmayı düşünüyorum diyen galerici esnafı, "Ben vatandaş olarak yapılan bir yanlışın düzeltilmesini istiyorum. Ceza tutarı 2 bin 167 TL, aracım Konya'ya gitmeyi bırakın, Fatsa sınırları içerisinde bile kullanılmadı, buradan kımıldamadı. Araç zaten hem ticari değil" ifadelerine yer verdi.
-
fatsa trafik cezası
-
kullanılmayan araca ceza
-
konya beyşehir hatası
-
ticari araç cezası
-
galerici itiraz süreci
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor