Pandemide nikahlanan çiftin düğün hayali 5 yıl sonra gerçek oldu
Covid-19 döneminde 4 kişinin katılımıyla nikahlanan Mehmet ve Gamze Uyar çifti, 5 yıl sonra gelenek ve göreneklere uygun davullu-zurnalı hayallerindeki düğünle mutluluklarını taçlandırdı. Genç çift, 'Nikahımıza anne-babamız bile gelememişti, yıllar sonra tüm sevdiklerimizle birlikte olmaktan çok mutluyuz' dedi.
“Damat işkencesindeki her şeyi keyif alarak yaptım”
Ağabeyi Süleyman Uyar ve arkadaşları tarafından yapılan damat işkencesindeki her şeyi zorluk olarak görmeyip keyif alarak yaptığını kaydeden Uyar, "Bu damat işkencesi bizim buralarda yapılan şeyler. İnsan sevildiğini sayıldığını anlıyor. Her ne kadar zor bir şey olsa da insan yaparken mutlu oluyor. Damat işkencesini hazırlayan ağabeyim olduğu için 'hayır' diyemiyorum. Ağabeyime boynum kıldan ince, onu çok seviyorum. Mecbur ne dediyse yaptık" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi