Paketleme fabrikası alev alev yandı
Antalya'da gece saatlerinde meyve-sebze paketleme fabrikasında yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 3 saatlik çalışması ile kontrol altına alınan yangında bin 600 metrekarelik alanın büyük kısmı küle döndü.
3 saatte kontrol altına alındı
Karton ve plastik malzemelerin bulunduğu depo kısmında başlayan yangın kısa sürede büyürken ekipler alevleri kontrol altına almak için mücadele etti. Yaklaşık bin 600 metrekarelik işyerini etkileyen yangında bir işyerinin çatısı çöktü. Ekipler yangının bitişik olarak bulunan diğer işyerlerine sıçramaması için yoğun çaba harcadı. İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 3 saatlik müdahalesi ile alevler kontrol altına alınırken, ekiplerin soğutma çalışması sabahın ilk ışıklarına kadar sürdü.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül