Özel öğrenme güçlüğü önerileri projesi kapanış etkinliği gerçekleştirildi
Muğla'da özel öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilere yönelik farkındalık ve destek çalışmaları içeren 'Özel Öğrenme Güçlüğü Önerileri Projesi'nin kapanış etkinliği gerçekleştirildi. Proje, 2024 yılı Haziran ayında Muğla Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğü bünyesinde kurulan Ar-Ge Biriminin ilk çalışması olarak hayata geçirildi.
Kapanış etkinliğinde konuşan Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü; "Özel Öğrenme Güçlüğü Önerileri Projesi ekibi, uygulama sürecini 30 Mayıs 2025 tarihi itibariyle tamamlamıştır. Elde edilen sonuçlar ve çocuklarda gözlemlenen iyileşmeyi sağlayan yöntem ve teknikler, Muğla geneline yaygınlaştırılmak üzere Müdürlüğümüze rapor olarak sunulacaktır. Bu kıymetli çalışmaya katkı sunan ve emeği geçen herkese gönülden teşekkür ederim "dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor