Otoyoldaki feci kazada tır sürücüsü yaşananları anlattı: 'Gelen vurdu, giden vurdu'
Anadolu Otoyolu geçişinde yoğun duman nedeniyle meydana gelen zincirleme kazaya karışan tır sürücüsü yaşadıklarını anlattı.
“Gelen vurdu, giden vurdu”
Kazaya karışan araçlar olay yerinden yaklaşık 1 kilometre ilerideki dinlenme tesisine çekildi. Burada ekiplerince yapılan son kontroller sonrasında bazı araçlar otoparka çekilirken kazaya karışan 42 ADS 921 plakalı tırın sürücüsü Mehmet Ali Mutlu yaşadığı faciayı anlattı. Tırında gıda maddesi taşıyan ve Düzce'ye seyir halinde olan Mutlu, tesiste mola vereceğini belirterek, "Seyir halindeyken bir aracın dörtlüleri yanıyordu durduk. Orta şeritteki araçlar ilerlemeye başladı ve duman ortaya çıktı. Bende orta şeride yöneldiğimde gelen vurdu, giden vurdu. Önce otobüs arkasında da diğer araçlar vurdu. Ben kimseye vurmadım. Tırda gıda maddesi vardı ve Düzce'ye gidiyordum. Tesiste mola verip yatacaktım ama yatamadım" dedi.
Bakmadan Geçme