Otoyolda facianın eşiğinden dönüldü: Tıra çarpan cip yanarak küle döndü
Adana Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'nda cip, önce bir araca ardından tıra çarptıktan sonra alev aldı. Sürücü ve yolcu son anda kurtulurken, cip ve tırın dorsesi yandı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü, kazada iki kişi yaralandı.
Kısa sürede alev topuna dönen cip kullanılamaz hale geldi. Kazada tırın dorsesi de yanarken, olay yerine çağrılan itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. M. E. ve H. Ç., sağlık ekipleri tarafından Yüreğir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Her iki kişinin de hastanede ayakta tedavisi yapıldığı öğrenildi. Kaza nedeniyle bir süre ulaşıma kapanan otoyol, araçların kaldırılmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.
-
adana cip kazası
-
tarsus adana otoyolu kaza
-
cip yandı
-
tıra çarpan cip
-
otoyolda yangın
-
mucize kurtuluş
-
cip tır kazası
-
cip kazası adana
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor