• Haberler
  • Asayiş
  • 'Otoyola 5 yaşında çocuk bırakıldı' ihbarı ekipleri alarma geçirdi

'Otoyola 5 yaşında çocuk bırakıldı' ihbarı ekipleri alarma geçirdi

Bursa'da 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen '5 yaşındaki çocuk otobanda yol kenarına bırakıldı' ihbarı ekipleri alarma geçirdi. Nilüfer ilçesi Bursa-İzmir Otoyolu üzerinde, bir araçtan 5 yaşlarında bir çocuğun bırakıldığı yönündeki ihbar üzerine polis, AFAD ve arama kurtarma ekipleri seferber oldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!