Otomobil akaryakıt istasyonuna daldı, facianın eşiğinden dönüldü
Antalya'da D-400 kara yolunda seyir halindeki otomobil akaryakıt istasyonuna daldı. Otomobil, yakıt alan bir başka araca çarpıp yakıt pompasını parçalarken, pompa görevlisi aracın altında kalmaktan saniyelerle kurtuldu.
Kaza ihbarı üzerine olay yerine 112 sağlık, Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimi, Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı Merkez Karakolu ve Manavgat Bölge Trafik İstasyon Amirliği ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri otomobilin çarptığı pompa ve otomobile köpük sıkarak muhtemel bir yangın ve patlamayı önledi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor