Ortaca'nın içme suyu hatları yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Ortaca İlçesi Atatürk Mahallesi İnönü Caddesinde kullanım ömrünü tamamlayan, sık sık arılanarak su kayıplarına ve kesintilere neden olan hatları yeniliyor. Ekipler bunun yanı sıra bölgede kayıp kaçakla mücadele kapsamında hatlar üzerinde akustik dineleme yaparak su kaybı yaşanan hatların da yenileme çalışmalarını sürdürüyor.
İnönü Caddesi üzerinde kullanım ömrünü tamamlayan ve bu nedenle sık sık arızalanarak su kaybına ve kesintilerine neden olan içme suyu hatları yenileniyor. Hatlar böylece bölgenin gelecek yıllardaki nüfus projeksiyonu hesaplanarak yeterli büyüklük ve dayanaklıktaki borular ile değiştiriliyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından Ortaca Belediyesi tarafından bölgede asfaltlama çalışması yapılarak alt ve üstyapısı yenilenmiş bir şekilde vatandaşların hizmetine sunulacak.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı