Ortaca'daki sağlık tesisleri yerinde incelendi
Muğla'nın Ortaca ilçesinde bulunan sağlık tesislerini inceleyen İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, bölgedeki sağlık hizmetlerinin sürekli iyileştirilmesi için çalıştıklarını vurguladı.
İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, tesislerde görev yapan sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek görüş alışverişinde bulundu. Ayrıca hastalar ve hasta yakınlarıyla da sohbet eden Akça, vatandaşların memnuniyetini ve önerilerini dinleyerek sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulundu.
-
muğla ortaca sağlık tesisi
-
dr eriş başaran akça
-
sağlık hizmetleri denetimi
-
hastane ziyaretleri
-
vatandaş memnuniyeti
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret