Ortaca'da su sorunu ortadan kalktı, vatandaş çok memnun kaldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri basınç düşüklüğü nedeniyle su sıkıntısı yaşayan Ortaca İlçesi Yerbelen Mahallesinde yaptığı 1500 metrelik hat çalışmasıyla bu sorunu tamamen ortadan kaldırdı. Mahalle sakini Seçil Çetintürk, önceden makinelerinin dahi çalışmadığını ancak şimdi hiçbir sorunlarının kalmadığını söyledi.
Ortaca su ve kanal işletme şube müdür vekili Zeynep Atik Öztürk bölgede yapılan çalışma hakkında bilgi verdi. Öztürk, “Hatlar yol kotundan ortalama 4-5 metre aşağıda kalıyordu. Dolayısıyla arızaların tespiti konusunda ve arızaların yapılması konusunda sıkıntılar yaşamaktaydık. Tespiti çok zordu bizim için, sonra biz bu boruları yol kotu seviyesine aldık. Yani olması gerek yere yol kenarına aldık. Kanalın içerisinden çıkardık. Yaklaşık 1500 metre hat döşendi buraya ekiplerimiz tarafından. Ardından basınçta yükseldi” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret