ORMAN İŞÇİLERİ NOTERLE TESPİT EDİLDİ
Fethiye orman işletme müdürlüğü ağaçlandırma ve orman yangın söndürme işinde çalışacak 36 işçiyi 50 kişi arasından noter gözetiminde kura ile tespit etti.
Fethiye orman işletme müdürlüğü ağaçlandırma ve orman yangın söndürme işinde çalışacak 36 işçiyi 50 kişi arasından noter gözetiminde kura ile tespit etti. İşçiler 1 Nisanda işe başlayıp 6 ay boyunca geçici işçi statüsünde çalışacak. Fethiye orman işletme müdürlüğü salonunda noter eşliğinde yapılan kura ile ağaçlandırma ve orman yangın söndürme işinde mevsimlik çalışacak 90 kişiden 54’ü koşulsuz direkt olarak tespit edilirken toplam 104 başvurudan 36’sı için noter eşliğinde kura çekimi gerçekleştirildi. 6 aylık mevsimlik işçilik için kura da çıkanlar adeta sevinçten havalara uçtular. Aralarında kadınlarında bulunduğu işçiler Fethiye orman işletme müdürlüğünün Fethiye, Göcek, Güneydağ ve Üzümlü Orman İşletme şefliklerinde geçici işçi olarak istihdam edilecek.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı