Orhan Okulu: 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak'
664. Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde altın kemerin sahibi olan Orhan Okulu, memleketi Antalya'da büyük bir coşkuyla karşılandı. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'la birlikte konvoy eşliğinde şehir turu yapan Başpehlivan Okulu, 'Hedefim kemerin ebedi sahibi olmak' dedi.
Bu yıl 664.'sü düzenlenen Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde Muratpaşa Belediyespor adına güreşerek altın kemeri Antalya'ya kazandıran Okulu, Döşemealtı TOKİ konutları önünde başlayan konvoyla karşılandı. Konvoyda Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın yanı sıra Muratpaşa Belediyespor Kulüp Başkanı Özcan Yılmaz, Başantrenör Kemal Yılmaz ve takım arkadaşları da yer aldı. Antalya sokaklarında coşkulu kalabalıklarla buluşan konvoy, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı