Önce ceza kestiler, sonra kask hediye ettiler
Türk Polis Teşkilatı'nın 180'inci kuruluş yıl dönümü ve 10 Nisan Polis Haftası kapsamında Muğla'nın Marmaris ilçesinde farkındalık etkinliği düzenlendi. 'Kaskımız Kaskomuz' projesi çerçevesinde kask takmayan motosiklet sürücülerine önce ceza kesildi, ardından kask hediye edildi.
Marmaris Kaymakamı Nurullah Kaya ve İlçe Emniyet Müdürü Selçuk Özdemir'in katılımıyla Atatürk Meydanı'nda gerçekleştirilen uygulamada, yaklaşık 100 kişiye belge ve kask denetimi yapıldı. Kask takmayan sürücülere ceza uygulanırken, Marmarisli iş insanlarının desteğiyle temin edilen 100 kask da bu kişilere ücretsiz olarak dağıtıldı.
Bakmadan Geçme
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı
Kırmızı bültenle aranıyordu Bodrum’da kıskıvrak yakalandı
Fethiye’ye Dev Çin Çıkarması