Ölüdenizspor Barbunn'da kahvaltıda bir araya geldi
Fethiye'nin gözde mekanı Barbunn'da bir araya gelen Ölüdenizspor, yeni sezon öncesi hazırlıklarını değerlendirerek hedefinin BAL Ligi olduğunu açıkladı.
Ölüdenizspor Başkanı Oğuz Vesekci, organizasyonda yaptığı açıklamada, Barbunn ailesine teşekkür ederek şunları söyledi:
“Barbunn ailesine bu güzel davet için teşekkür ederiz. İlk hazırlık maçına Marmaris’e gidiyoruz. Güzel bir birliktelik içindeyiz, takım aile moduna girdi. Hazırlıklarımız çok iyi gidiyor. İnşallah bugün güzel bir maç yapıp geleceğiz.”
-
ölüdenizspor
-
fethiye
-
barbunn
-
kahvaltı organizasyonu
-
sezon hazırlıkları
-
bal ligi
-
futbol
-
motivasyon
-
doğa antrenmanı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı