Öğretmenler Bisiklet Şehrinde Bir Araya Geldi
Muğla Öğretmen Etkileşim Günleri çerçevesinde, öğretmenler, bisiklet şehri Ula'da pedal çevirdi.
Proje çerçevesinde şimdiye kadar gerçekleşen etkileşim günlerinde; Menteşe öğretmenleri oryantiring etkinliği, Kavaklıdere öğretmenleri Bakırcılar Çarşısı’nda atölye etkinliği, Köyceğiz öğretmenleri okçuluk etkinliği, Ula öğretmenleri bisiklet etkinliğinde bulundular.
Muğla Öğretmen Etkileşim Günleri’nin bir sonraki durağı ise Ortaca olacak. İl Müdürü Emre Çay, Ortaca öğretmenleriyle Kaunos’ta bir araya gelecek.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret