Öğretmen arkadaşını öldüren katil zanlısı: 'Pişman değilim'
Konya'da öğretmen olan arkadaşını görev yaptığı okulda silahla vurularak öldüren katil zanlısı adliyeye sevk edildi. Hastanede sağlık kontrolünden geçirilen zanlı, gazetecilerin arkadaşını öldürdüğüne pişman mısın sorusuna 'Pişman değilim' cevabı verdi.
Olay, dün saat 14.00 sıralarında merkez Karatay ilçesi Fetih Mahallesi'nde bulunan Fetihkent İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. İddiaya göre, şüpheli B.O. (27) arkadaşı olan rehberlik öğretmeni Muhammed Öz (33) ve amcası D.O.'nun da öğretmen olarak çalıştığı okula geldi. B.O., paltosuna sakladığı tüfek ile 1. katta bulunan Öz'ün odasına girdi.
-
konya öğretmen cinayeti
-
okulda silahlı saldırı
-
katil zanlısı pişman değilim
-
rehberlik öğretmeni öldürüldü
-
tüfekle okul cinayeti
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı