Öğrenciler İstedi, Başkan Aras Gerçekleştirdi: Menteşe-Akyaka 1 TL!
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Haziran ayı meclis toplantısında öğrencilerin yoğun olarak kullandığı Menteşe-Akyaka güzergahının öğrenci biniş ücretinin 1 TL olarak belirlenmesi maddesi, meclis üyelerinin oybirliğiyle kabul edildi.
Başkan Aras, Öğrencilere Müjdeyi Verdi
Öğrencilerin hayatlarını kolaylaştırmayı, eğitimlerine destek olmayı ve sosyal yaşamlarına katkı sunmayı önceliklerini kaydeden Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Muğla’mızda öğrencilerimize belli güzergahlarda 1 TL uygulamasını başlatmıştık. Menteşe-Akyaka güzergahını öğrencilerimiz çok yoğun kullanıyor. Öğrencilerden gelen yoğun talep üzerine Menteşe-Akyaka güzargahında 1 TL uygulamasını hayata geçirmeye karar verdik” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor