Öğrenciler İstedi, Başkan Aras Gerçekleştirdi: Menteşe-Akyaka 1 TL!
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Haziran ayı meclis toplantısında öğrencilerin yoğun olarak kullandığı Menteşe-Akyaka güzergahının öğrenci biniş ücretinin 1 TL olarak belirlenmesi maddesi, meclis üyelerinin oybirliğiyle kabul edildi.
Muğla Büyükşehir Belediye Meclisi, Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde Ahmet Aras Başkanlığı’nda toplandı. Toplantıda birçok gündem maddesi görüşüldü.
Başkan Aras, öğrencilerin yoğun olarak kullandığı Menteşe-Akyaka güzergahının indirimli olarak ulaşım hakkı bulunan öğrenci binişlerine 1 TL olması maddesini meclis üyelerinin oylarına sundu. Menteşe-Akyaka güzergahının 1 TL olması maddesi meclis üyelerinin oybirliğiyle kabul edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı