Müzik dünyasının geçmişine 20 yıldır topladığı plak ve kasetlerle ışık tutuyor
20 yıldır kaset ve plak dükkânı işleten Harun Han, dijitalleşen dünyaya rağmen iğnenin plağa değdiği o cızırtılı sesi yaşatmaya devam ediyor.
Kendisini bir anda müzik sektörü içinde bulduğunu söyleyen Han, "Yaklaşık 20 sene civarı oldu. İlk başlangıcım aslında bir ihtiyaçtan doğdu; Neşet Ertaş’ın bazı kasetlerini aramıştım ama bulamamıştım. Sonra bir baktım ki bu sektörün tam içindeyim. Eskiden ilgi daha farklıydı ama şu an özellikle gençlerde yeniden büyük bir yönelim görüyoruz. Plakların ve makara kayıt dediğimiz sistemlerin ses kalitesi çok yüksektir. Bana bu kültürün bitip bitmeyeceğini sorduklarında hep aynı cevabı veriyorum; insanoğlu ne zaman yok olursa kaset ve plak kültürü de o zaman yok olur. İnsanoğlu var olduğu sürece bu ilgi gün geçtikçe daha da büyüyerek devam edecektir" dedi.
Bakmadan Geçme