MUSKİ, Küresel Su Yönetiminde Türkiye'yi Temsil Etti
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, 27-30 Ekim 2025 tarihleri arasında Almanya'nın Bonn kentinde, Birleşmiş Milletler İnsan Yerleşimleri Programı (UN-Habitat) tarafından düzenlenen 6. Küresel Su Operatörleri Ortaklığı (GWOPA) Kongresi'ne katılım sağladı.
Genel Müdür Yardımcısı Meltem Sibel Tekeoğlu Kurtuluş başkanlığındaki MUSKİ heyeti, “Eylemde Dayanışma: Gelişen Şehirler için Daha Güçlü Kamu Hizmetleri” temasıyla gerçekleştirilen kongrede, dünya genelinden kamu ve özel sektör su idareleriyle bir araya gelerek sürdürülebilirlik, dayanıklılık ve uluslararası iş birliği başlıkları altında küresel su yönetimine dair deneyim paylaşımında bulundu.
Bakmadan Geçme
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor