MUSKİ'den Menteşe Gevenes Mahallesine yeni içme suyu deposu
MUSKİ Genel Müdürlüğü, il genelinde yürüttüğü içme suyu depoları yenileme çalışmaları kapsamında Menteşe ilçesi Gevenes Mahallesi'nde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu deposunun yerine 50 tonluk yeni nesil modern sistemli depo kurulumuna başladı.
Yaz aylarında kullanımdan dolayı basınç sorunları su kesintileri yaşanmaktaydı. Bunun önüne geçmiş olacağız" dedi.
Mahallelerindeki depo ihtiyaçlarını yetkililere ilettiklerini ve bu konuda çalışmaların hızla yürütülmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Gevenes Mahallesi Muhtarı Sezgin Altıntaş, "Biz de MUSKİ Genel Müdürlüğümüzle talebimizi ilettik. Başta Ahmet Aras Başkanım olmak üzere MUSKİ Genel Müdürümüz Yılmaz Şengül sağ olsun ilgilendiler hemen anında cevap verdiler. Depolarımız geldi. Mahallem adına kendilerine hepsine ayrı ayrı çok çok teşekkür ediyorum" dedi.
Bakmadan Geçme