MUSKİ'den Menteşe Gevenes Mahallesine yeni içme suyu deposu
MUSKİ Genel Müdürlüğü, il genelinde yürüttüğü içme suyu depoları yenileme çalışmaları kapsamında Menteşe ilçesi Gevenes Mahallesi'nde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu deposunun yerine 50 tonluk yeni nesil modern sistemli depo kurulumuna başladı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın Muğla’nın her noktasına sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırma hedefi doğrultusunda yatırımlarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, Menteşe ilçesi Gevenes Mahallesi’nde içme suyu deposu yenileme çalışmalarına başladı. Çalışmalar kapsamında, ekonomik ömrünü tamamlayan ve kapasitesi yetersiz kalan depo yerine, bölgede yaklaşık 250 haneye daha sağlıklı ve kesintisiz su sağlayacak, toplamda 50 ton kapasiteye sahip modern sistemli iki adet yeni depo kuruluyor.
Bakmadan Geçme