MUSKİ'den çevre ve halk sağlığı için yeni teknoloji

Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, toplam 275 milyon TL yatırım bedeliyle 13 atıksu arıtma tesisinde hayata geçirilecek proje kapsamında çevre ve halk sağlığının korunmasına yönelik önemli bir teknolojik altyapı yatırımı gerçekleştiriliyor. Marmaris Atıksu Arıtma Tesisi'nde devreye aldığı Sodyum Hipoklorit Jeneratörü (tuzdan klor çözeltisi üreten) sistemiyle arıtılmış atıksuların daha güvenli şekilde dezenfekte edilmesini sağlıyor.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!