MUSKİ'den çevre ve halk sağlığı için yeni teknoloji
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, toplam 275 milyon TL yatırım bedeliyle 13 atıksu arıtma tesisinde hayata geçirilecek proje kapsamında çevre ve halk sağlığının korunmasına yönelik önemli bir teknolojik altyapı yatırımı gerçekleştiriliyor. Marmaris Atıksu Arıtma Tesisi'nde devreye aldığı Sodyum Hipoklorit Jeneratörü (tuzdan klor çözeltisi üreten) sistemiyle arıtılmış atıksuların daha güvenli şekilde dezenfekte edilmesini sağlıyor.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın teknolojik uygulamalarla çevre ve halk sağlığını korumayı önceleyen vizyonu doğrultusunda yatırımlarını sürdüren MUSKİ Genel Müdürlüğü, projelerini hayata geçirmeye devam ediyor. Bu kapsamda, 275 milyon TL yatırımla 13 atıksu arıtma tesisinde hayata geçirilmesi planlanan tuzdan klor çözeltisi üretim sisteminin ilk uygulaması, 38 milyon TL yatırımla Marmaris Atıksu Arıtma Tesisi’nde devreye alındı.
-
muğla muski arıtma tesisi
-
marmaris tuzdan klor üretimi
-
atıksu dezenfeksiyon sistemi
-
çevre ve halk sağlığı yatırımları
Bakmadan Geçme
Fethiye'de müzik yayını izni almak isteyenlere önemli hatırlatma: Evraklar eksiksiz olmalı
Muğla'dan Doğu Akdeniz'e Açılan TCG Derya Tatbikatta Görev Başında
Muğla’nın kütüphane karnesi açıklandı
Fethiye'de 'Geleceğe Sahip Çık' çağrısı: Bağımlılığa geçit yok
MEAH’ta 4 kalp ameliyatı başarıyla gerçekleştirildi
Fethiye'de hukukçudan nafaka yorumu: 'Her dosya kendi gerçeğiyle değerlendirilmeli'