MUSKİ'den 281 milyon liralık araç yatırımı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve MUSKİ, kentin altyapı hizmetlerini hızlandırmak amacıyla bir yatırıma imza attı. 281 milyon TL bedelle alınan 108 yeni hizmet aracı törenle hizmete girdi. Başkan Ahmet Aras törende personele seslenerek, 'Bu araçlar halkın vergisiyle alındı, kendi malınızdan daha iyi bakacaksınız' uyarısında bulundu.
“Bölge daire başkanlıkları ile hızlı çözüm”
Başkan Aras, hizmetin yerinden yönetilmesi adına kurulan bölge daire başkanlıklarının yetkilerini artırdıklarını ifade ederek, "Fethiye'den Bodrum'a kadar dağınık bir coğrafyadayız. Artık merkezden talimat beklemenize gerek yok. Bölge başkanlarımız tam yetkilidir. Bir okulun, bir hastanenin veya bir muhtarın ihtiyacı mı var? Hemen koşacaksınız. Bizim sizden tek beklentimiz, halkın şikayetini bitirmeniz ve bir litre suyun bile israfına izin vermemenizdir" dedi.
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
muski araç yatırımı
-
ahmet aras açıklama
-
muğla altyapı hizmetleri
-
yeni hizmet araçları
Bakmadan Geçme
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu