MUSKİ'den 281 milyon liralık araç yatırımı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve MUSKİ, kentin altyapı hizmetlerini hızlandırmak amacıyla bir yatırıma imza attı. 281 milyon TL bedelle alınan 108 yeni hizmet aracı törenle hizmete girdi. Başkan Ahmet Aras törende personele seslenerek, 'Bu araçlar halkın vergisiyle alındı, kendi malınızdan daha iyi bakacaksınız' uyarısında bulundu.
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, 2025 yılını dev bir hizmet hamlesiyle kapatıyor. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın vizyonu doğrultusunda hizmet kapasitesini artıran MUSKİ, filosuna kattığı 108 yeni araçla sahada daha etkin bir döneme girdi.
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
muski araç yatırımı
-
ahmet aras açıklama
-
muğla altyapı hizmetleri
-
yeni hizmet araçları
Bakmadan Geçme
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi