MUSKİ, Bodrum'da 1 Milyon 600 Bin Metreküp Suyu Geri Kazandı
MUSKİ Genel Müdürlüğü Bodrum'da yaşanan su sıkıntılarının giderilmesi için arızalı isale hatlarının yenilenmesi ve denizden su arıtma tesisinin yanı sıra kayıp kaçakla mücadeleye yoğun mesai harcıyor. Son olarak yapılan hat yenileme, sistem iyileştirmeleri, debimetre kalibrasyonu gibi çalışmalarla Güvercinlik İçme Suyu Arıtma Tesisindeki su kaybı 'den %6'ya geriledi. Böylece 1 Milyon 600 bin m3 su kazancı sağladı.
Kuraklık riskinin giderek arttığı günümüzde, içme suyunun verimli kullanılması ve kayıp–kaçakların azaltılması büyük önem taşıyor. Bu doğrultuda Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, il genelinde yürüttüğü çalışmalarla suyun korunmasına katkı sağlarken, özellikle içme suyu arıtma tesislerinde yaptığı iyileştirmelerle şebekeye daha fazla su kazandırıyor.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'